Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

СЕМІОТИКА ГЕЙМДЕВУ. ПРИСУТНІСТЬ МАРКЕРІВ РАДЯНСЬКОЇ ЕПОХИ В ІГРОВОМУ НАРАТИВІ

Візітів Ю.М. (2025) СЕМІОТИКА ГЕЙМДЕВУ. ПРИСУТНІСТЬ МАРКЕРІВ РАДЯНСЬКОЇ ЕПОХИ В ІГРОВОМУ НАРАТИВІ. In: Life on the cutting edge: Science. Libraries. Society. Baltija Publishing, Riga, Latvia, с. 1-43. ISBN 978-9934-26-535-8

[img]
Перегляд
Текст
Візітів Ю.М..pdf

Завантажити (11MB) | Перегляд
Офіційний посилання: https://doi.org/10.30525/978-9934-26-535-8-1

Анотація

Кількість гравців віртуального світу стабільно зростає. Ринок комп’ютерних розваг стає все привабливішим. Інтернет-користувачі, завдяки digital-технологіям, створюють свою публічну історію, формують свою цифрову ідентичність. Нерідко, вони перебувають у полоні стереотипів, закладених альтернативною історією популярних комп’ютерних ігор. У світі постають нові форми цифрової культури пам’яті, серед яких – відеоігри. Ігри на історичні теми або на сюжети альтернативної історії є достатньо поширеними. Відтак, комп’ютерні ігри є актуальним і орієнтованим на застування предметом дослідження. Тим більше, що відеоігри практично не аналізувалися, з точку зору їх потенціалу участі в конструюванні історії та пам’яті.

Тип елементу: Розділ Книги
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Візітів Ю.М. Семіотика Геймдеву. Присутність маркерів радянської епохи в ігровому наративі / Ю.М.Візітів // Life on the cutting edge: Science. Libraries. Society : scientific monograph. Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2025. - P. 1-43.
Ключові слова: маркери радянської епохи, ігрові наративи
Тематика (за УДК): 9 Географія. Біографії. Історія > 93 Історія
Підрозділи: Факультет історії, політології та міжнародних відносин > Кафедра всесвітньої історії
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 14 Квіт 2025 09:57
Останні зміни: 14 Квіт 2025 09:57
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17780

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу