Візітів Ю.М. (2025) СЕМІОТИКА ГЕЙМДЕВУ. ПРИСУТНІСТЬ МАРКЕРІВ РАДЯНСЬКОЇ ЕПОХИ В ІГРОВОМУ НАРАТИВІ. In: Life on the cutting edge: Science. Libraries. Society. Baltija Publishing, Riga, Latvia, с. 1-43. ISBN 978-9934-26-535-8
|
Текст
Візітів Ю.М..pdf Завантажити (11MB) | Перегляд |
Анотація
Кількість гравців віртуального світу стабільно зростає. Ринок комп’ютерних розваг стає все привабливішим. Інтернет-користувачі, завдяки digital-технологіям, створюють свою публічну історію, формують свою цифрову ідентичність. Нерідко, вони перебувають у полоні стереотипів, закладених альтернативною історією популярних комп’ютерних ігор. У світі постають нові форми цифрової культури пам’яті, серед яких – відеоігри. Ігри на історичні теми або на сюжети альтернативної історії є достатньо поширеними. Відтак, комп’ютерні ігри є актуальним і орієнтованим на застування предметом дослідження. Тим більше, що відеоігри практично не аналізувалися, з точку зору їх потенціалу участі в конструюванні історії та пам’яті.
Тип елементу: | Розділ Книги |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Візітів Ю.М. Семіотика Геймдеву. Присутність маркерів радянської епохи в ігровому наративі / Ю.М.Візітів // Life on the cutting edge: Science. Libraries. Society : scientific monograph. Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2025. - P. 1-43. |
Ключові слова: | маркери радянської епохи, ігрові наративи |
Тематика (за УДК): | 9 Географія. Біографії. Історія > 93 Історія |
Підрозділи: | Факультет історії, політології та міжнародних відносин > Кафедра всесвітньої історії |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 14 Квіт 2025 09:57 |
Останні зміни: | 14 Квіт 2025 09:57 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17780 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |