Гамза А.В. (2015) РОЗВИТОК УМІНЬ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ПІД ЧАС ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ ПРО ДІЄСЛОВО. Zbior raportow naukowych "Pedagogika Wspolczesna nauka. Nowy wyglad", 2015. pp. 37-42.
|
Image
1.jpg Download (651kB) | Preview |
|
|
Image
2.jpg Download (342kB) | Preview |
|
|
Image
3.jpg Download (528kB) | Preview |
|
|
Image
4.jpg Download (496kB) | Preview |
|
|
Image
5.jpg Download (600kB) | Preview |
|
|
Image
6.jpg Download (572kB) | Preview |
|
|
Image
7.jpg Download (578kB) | Preview |
|
|
Image
8.jpg Download (188kB) | Preview |
|
|
Image
9.jpg Download (482kB) | Preview |
|
|
Image
10.jpg Download (313kB) | Preview |
Abstract
У статті визначається важливість застосування морфологічного аналізу слова, правильного визначення форми слова в реченні та роль іменника у формуванні навички говоріння в учнів початкових класів. Обгрунтовано взаємозв'язок вивчення лексичних та граматичних ознак іменника як основи розвитку мовних і мовленнєвих знань і умінь молодших школярів та правильного складання текстів.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Гамза А.В. Розвиток текстотворчих умінь у молодших школярів під час засвоєння знань про дієслово / А.В.Гамза // Zbior raportow naukowych "Pedagogika Wspolczesna nauka. Nowy wyglad" (30.01.2015-31.01.2015). - Warzawa, 2015. - P. 37-42. |
Uncontrolled Keywords: | мова, мовлення, навички говоріння, слово, комплексний аналіз, речення, частини мови, іменник, лексичні та граматичні групи слів, текстотворчі уміння |
Subjects: | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Divisions: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Depositing User: | Редактор |
Date Deposited: | 19 Nov 2020 09:01 |
Last Modified: | 19 Nov 2020 09:01 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1801 |
Actions (login required)
View Item |