Дудар Я.І. та Кундеус О.М. ФОРМУВАННЯ ПОЛІТИЧНОГО ІМІДЖУ КАНДИДАТІВ У ПРЕЗИДЕНТИ УКРАЇНИ ПІД ЧАС ПРЕЗИДЕНТСЬКИХ ВИБОРІВ 2019 РОКУ. [Бакалаврська робота]
![]() |
Текст
Дудар Ярослав 052 політологія, денна ф.н. (1).pdf Завантажити (727kB) |
Анотація
Сучасні виборчі кампанії неможливо уявити без продуманої стратегії формування політичного іміджу кандидатів. В умовах демократичних перетворень та розвитку медіапростору в Україні імідж стає ключовим чинником, що впливає на політичний вибір громадян. Президентські вибори 2019 року стали знаковими для України, адже продемонстрували нові підходи до побудови іміджу, активне використання соціальних мереж і залучення нестандартних комунікаційних технологій. Аналіз цих процесів є надзвичайно важливим для розуміння сучасних політичних тенденцій.
Метою дослідження є аналіз процесів формування політичного іміджу кандидатів у президенти України під час виборів 2019 року та визначення ключових чинників, що вплинули на цей процес.
Тип елементу: | Бакалаврська робота |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Дудар Я.І. Формування політичного іміджу кандидатів у президенти України під час президентських виборів 2019 року : дипломна робота / Я.І. Дудар; наук. керівник О.М. Кундеус; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2025. - 61 с. |
Ключові слова: | політичний імідж, президентські вибори, кандидат у президенти України |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 32 Політика > 324 Вибори. Плебісцити. Референдуми. Виборчі компанії. Корупція, зловживання під час виборів. Результати виборів |
Підрозділи: | Факультет історії, політології та міжнародних відносин > Кафедра міжнародних відносин та політології |
Користувач, що депонує: | О. В. Іванчук |
Дата внесення: | 30 Лип 2025 11:54 |
Останні зміни: | 30 Лип 2025 12:03 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18735 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |