Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ВПЛИВ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ НА ЕЛЕКТОРАЛЬНУ ПОВЕДІНКУ НАСЕЛЕННЯ ПІД ЧАС ПРЕЗИДЕНТСЬКИХ ВИБОРІВ 2019 Р. В УКРАЇНІ

Олексійчук І.М. та Валюх Л.І. ВПЛИВ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ НА ЕЛЕКТОРАЛЬНУ ПОВЕДІНКУ НАСЕЛЕННЯ ПІД ЧАС ПРЕЗИДЕНТСЬКИХ ВИБОРІВ 2019 Р. В УКРАЇНІ. [Бакалаврська робота]

[img] Текст
Олексійчук І. 052 політологія, денна (1).pdf

Завантажити (645kB)

Анотація

Метою дослідження є виявлення і комплексний аналіз впливу політичної реклами на електоральну поведінку громадян України в межах президентських виборів 2019 року. Тобто важливо з’ясувати яким способом і наскільки політична реклама формувала вибір громадян, як вона змінювала чи утримувала позицію, який був рівень довіри до політиків і чи була мотивація голосувати.

Тип елементу: Бакалаврська робота
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Олексійчук І.М. Вплив політичної реклами на електоральну поведінку населення під час президентських виборів 2019 р. в Україні : бакалаврська робота / І.М. Олексійчук; наук. керівник Л.І. Валюх; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2025. - 72 с.
Ключові слова: президентські вибори в Україні, політична реклама, електоральна поведінка населення
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 32 Політика > 324 Вибори. Плебісцити. Референдуми. Виборчі компанії. Корупція, зловживання під час виборів. Результати виборів
Підрозділи: Факультет історії, політології та міжнародних відносин > Кафедра міжнародних відносин та політології
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 30 Лип 2025 12:54
Останні зміни: 30 Лип 2025 12:54
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18739

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу