Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

РОЛЬ МАРКЕТИНГОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ У ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Подлознюк В.С. та Паламарчук О.С. (2025) РОЛЬ МАРКЕТИНГОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ У ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 458-460.

[img] Текст
Подлознюк В.С., Паламарчук О.С. Роль....pdf

Завантажити (3MB)
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Подлознюк В. С. Роль маркетингового забезпечення у діяльності підприємства / В. С. Подлознюк, О. С. Паламарчук // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XVІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти та молодих учених, 14 трав. 2025 р. - Рівне : РДГУ, 2025. - С. 458-460.
Ключові слова: маркетинг, діяльність підприємства
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 25 Серп 2025 12:41
Останні зміни: 25 Серп 2025 12:42
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18874

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу