Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЯ У КОНТЕКСТІ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ТОВ "ЕПІЦЕНТР К")

Величко С.В. ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЯ У КОНТЕКСТІ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ТОВ "ЕПІЦЕНТР К"). [Магістерська робота]

[img] Текст
Величко С.В..pdf

Завантажити (6MB)
Тип елементу: Магістерська робота
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Величко С.В. Формування маркетингової стратегії у контексті соціальної відповідальності підприємства (на прикладі ТОВ "Епіцентр К") : кваліфікаційна робота на здобуття другого рівня вищ. освіти за спец. 075 "Маркетинг" / С.В.Величко ; наук. керівник О.С.Паламарчук ; рецензент О.Б.Пелех. - Рівне, 2024. - 86 с.
Ключові слова: стратегія, маркетингова стратегія, маркетингове середовище, соціальна відповідальність, бізнес, підприємство, суспільство
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 08 Жов 2025 09:35
Останні зміни: 08 Жов 2025 10:08
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18972

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу