Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ЗНАЧЕННЯ РЕКЛАМИ У ЗБУТОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ

Полюхович Ю.В. та Дейнега І.О. (2018) ЗНАЧЕННЯ РЕКЛАМИ У ЗБУТОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2018. с. 47-49.

[img] Текст
Полюхович Ю.В., Дейнега І.О..pdf

Завантажити (4MB)
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Полюхович Ю. В. Значення реклами у збутовій діяльності підприємств / Ю. В. Полюхович, І. О. Дейнега // Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень : матеріали II Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти та молодих науковців, м. Рівне, 16 трав. 2018 р. – Рівне : РДГУ, 2018. – С. 47-49.
Ключові слова: реклама, система збуту, діяльність підприємств
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 16 Жов 2025 13:12
Останні зміни: 16 Жов 2025 13:12
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19029

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу