Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ РЕФЛЕКСИВНО-ЕКСПЛІЦИТНОГО МЕТОДУ У ВИХОВАННІ НАЦІОНАЛЬНОГО САМОСТВЕРДЖЕННЯ В УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ

Сойчук Р.Л. (2016) СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ РЕФЛЕКСИВНО-ЕКСПЛІЦИТНОГО МЕТОДУ У ВИХОВАННІ НАЦІОНАЛЬНОГО САМОСТВЕРДЖЕННЯ В УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.14): (57). с. 26-29.

[img]
Перегляд
Текст
Сойчук Р.Л..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

У статті актуалізовано проблему виховання національного самоствердження в учнівської молоді як запоруки становлення громадянського суспільства в Українській національній державі. Розглянуто сутність рефлексивно-експліцитного методу, розробленого академіком І.Д. Бехом. Схарактеризовано особливості застосування найновішого розвивального методу у вихованні національного самоствердження особистості, який зорієнтований на здобуття позитивного поведінкового досвіду та глибинне занурення в особистісну самосвідомість вихованця.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Сойчук Р.Л. Сутність та особливості використання рефлексивно-експліцитного методу у вихованні національного самоствердження в учнівської молоді / Р.Л.Сойчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2016. - Вип. 14 (57). - С. 26-29.
Ключові слова: національне самоствердження, учнівська молодь, рефлексивно-експліцитний метод, виховання, потреби, рефлексія, нація, Українська держава
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 11 Груд 2020 09:01
Останні зміни: 11 Груд 2020 09:01
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2163

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу