Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КОНСТРУКТОРСЬКО-ТЕХНОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ ТА УМІНЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ

Дерех А.Б. та Трофімчук В.М. (2015) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КОНСТРУКТОРСЬКО-ТЕХНОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ ТА УМІНЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2015. с. 39-41.

[img]
Перегляд
Текст
Дерех А.Б., Трофімчук В.М..pdf

Завантажити (899kB) | Перегляд

Анотація

На основі аналізу наукових положень психології творчості розкрито особливості формування конструкторсько-технологічних знань та умінь старшокласників в процесі профільного навчання.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Дерех А.Б. Психолого-педагогічні особливості формування конструкторсько-технологічних знань та умінь старшокласників у процесі профільного навчання / А.Б.Дерех, В.М.Трофімчук // Інформаційні технології в професійній діяльності: матеріали IX Всеукр. наук.-практ. конф. - Рівне: РВВ РДГУ. - 2015. - 39-41.
Ключові слова: На основі аналізу наукових положень психології творчості розкрито особливості формування конструкторсько-технологічних знань та умінь старшокласників в процесі профільного навчання.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Підрозділи: Фізико-технологічний факультет > Кафедра загально-технічних дисциплін, технологій та цивільної безпеки
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 03 Лют 2021 09:52
Останні зміни: 03 Лют 2021 09:52
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3395

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу