Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

РОЗВИТОК ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ 10-11-Х КЛАСІВ ПРИ ВИВЧЕННЮ ПРОФІЛЮ «ШВЕЙНА СПРАВА» З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ

Лепуга В. та Янцур М.С. (2015) РОЗВИТОК ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ 10-11-Х КЛАСІВ ПРИ ВИВЧЕННЮ ПРОФІЛЮ «ШВЕЙНА СПРАВА» З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2015. с. 68-70.

[img]
Перегляд
Текст
Лепуга В., Янцур М.С..pdf

Завантажити (1MB) | Перегляд

Анотація

У статті розглянуто сутність профорієнтаційної компетентності та її зміст для учнів 10-11-х класів при вивченню профілю «Швейна справа». Розкрито зміст інформаційно-комунікаційних технологій та розроблено їх систему для розвитку профорієнтаційної компетентності в учнів старших класів в процесі профільного навчання.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Лепуга В. Розвиток профорієнтаційної компетентності в учнів 10-11-х класів при вивченню профілю «Швейна справа» з використанням ІКТ / В.Лепуга, М.С.Янцур // Інформаційні технології в професійній діяльності: матеріали IX Всеукр. наук.-практ. конф. - Рівне: РВВ РДГУ. - 2015. - С. 68-70.
Ключові слова: профорієнтаційна компетентність, когнітивний компонент, мотиваційний компонент, діяльнісний компонент, мотиваційний компонент, інформаційно-комунікаційні технології
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Підрозділи: Фізико-технологічний факультет > Кафедра технологічної освіти
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 04 Лют 2021 07:03
Останні зміни: 04 Лют 2021 07:27
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3437

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу