Годунко Л.В. (2015) СУЧАСНІ ДОСЯГНЕННЯ У ФОРМУВАННІ ЗМІСТУ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ЄВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇНАХ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2015 (Вип.11): (54). с. 27-31.
|
Текст
Годунко Л.В..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті проаналізовано організаційні та змістові аспекти підготовки вчителя іноземних мов для початкової школи та визначено сучасні досягнення у формуванні змісту підготовки. Обґрунтовано актуальність вивчення та узагальнення зарубіжного досвіду у підготовці вчителів початкової школи у ранній іншомовній освіті в Україні. Вказано на особливостях підготовки різних фахівців для навчання іноземних мов у початковій школі країн Європи: вчителів початкової школи, вчителів-предметників та вчителів іноземних мов в умовах євроінтеграції та мобільності. Акцентовано на єдності теоретичної та практичної підготовки, обов’язковості отримання повної вищої освіти, створенні партнерства «школа-університет» для формування практичних вмінь майбутніх фахівців.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Годунко Л.В. Сучасні досягнення у формуванні змісту підготовки вчителя іноземних мов для початкової школи у європейських країнах / Л.В.Годунко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2015. - Вип. 11 (54). - С.27-31. |
Ключові слова: | рання іншомовна освіта, початкова школа, іноземні мови, вчитель іноземної мови, країни Європи, зміст підготовки |
Підрозділи: | Сарненський педагогічний коледж |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 09 Лют 2021 15:44 |
Останні зміни: | 09 Лют 2021 15:44 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3710 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |