Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

РОЛЬ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ У ФОРМУВАННІ ІНТЕРЕСУ ДО ЧИТАННЯ У ТВОРЧІЙ СПАДЩИНІ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО

Баліка Л.М. (2018) РОЛЬ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ У ФОРМУВАННІ ІНТЕРЕСУ ДО ЧИТАННЯ У ТВОРЧІЙ СПАДЩИНІ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.8). с. 117-126.

[img]
Перегляд
Текст
Баліка Л.М..pdf

Завантажити (7MB) | Перегляд

Анотація

У статті здійснено аналіз педагогічних поглядів В. Сухомлинського про роль шкільної бібліотеки у формуванні інтересу до читання. Доведено, що для Василя Сухомлинського книга завжди була незаперечним авторитетом, а бібліотека займала одне з головних місць у його педагогічній діяльності. Зазначено, що Василь Олександрович не мав спеціальної бібліотечної освіти, проте правильно виділяв та використовував форми і методи бібліотечної роботи, сприяючи цим головному – вихованню в учнівському та педагогічному колективах любові до книжки. Виявлено, що в Павлиській школі використовувалися форми роботи з вільного обміну книг на поличках, облаштованих в коридорах, класах, нагадуючи сучасну технологію буккросингу.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Баліка Л.М. Роль шкільної бібліотеки у формуванні інтересу до читання у творчій спадщині В. О. Сухомлинського / Л. М. Баліка // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд. О. Б. Петренко ; ред. кол. : О. Б. Петренко, Т. С. Ціпан, Н. М. Гринькова та ін. – Рівне, 2018. - Вип. 8. - С. 117-126.
Ключові слова: В. О. Сухомлинський, педагог, шкільна бібліотека, бібліотекар, книга, читання, інтерес до читання
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 02 Вер 2020 10:06
Останні зміни: 02 Вер 2020 10:06
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/497

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу