Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ТЕОРЕТИЧНІ Й МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ УМІНЬ У КОНТЕКСТІ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Галатюк Ю.М. (2008) ТЕОРЕТИЧНІ Й МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ УМІНЬ У КОНТЕКСТІ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.40). с. 78-84.

[img] Текст
Галатюк М.Ю

Завантажити (23MB)

Анотація

В статті розглядаються теоретичні і методичні аспекти формування інтелектуальних умінь школярів. Розкриваються основні етапи процесу формування розумових дій в контексті моделювання пізнавальної діяльності.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Галатюк Ю.М. Теоретичні й методичні аспекти формування інтелектуальних умінь у контексті навчально-пізнавальної діяльності / Ю.М. Галатюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2008. - Вип. 40. - С. 78-84.
Ключові слова: інтелектуальне уміння, розумова дія, навчально-пізнавальна діяльність, орієнтувальна основа діяльності
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Фізико-технологічний факультет > Кафедра фізики, астрономії та методики викладання
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 25 Бер 2021 09:13
Останні зміни: 25 Бер 2021 09:13
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5484

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу