Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ВПЛИВ МАРКЕТИНГУ ВІДНОСИН НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАДОВОЛЕННЯ ПОТРЕБ СПОЖИВАЧА

Марценюк В.В. (2020) ВПЛИВ МАРКЕТИНГУ ВІДНОСИН НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАДОВОЛЕННЯ ПОТРЕБ СПОЖИВАЧА. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2020. с. 47-49.

[img]
Перегляд
Текст
Марценюк В.В..pdf

Завантажити (14MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Марценюк В.В. Вплив маркетингу відносин на ефективність задоволення потреб споживача / В.В.Марценюк // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 20–21 лют. 2020 р. : [тези доп.]. – Рівне: О. Зень, 2020. – С. 47-49.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 28 Бер 2021 18:18
Останні зміни: 28 Бер 2021 18:49
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5586

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу