ВПЛИВ МАРКЕТИНГУ ВІДНОСИН НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАДОВОЛЕННЯ ПОТРЕБ СПОЖИВАЧА

Марценюк В.В. (2020) ВПЛИВ МАРКЕТИНГУ ВІДНОСИН НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАДОВОЛЕННЯ ПОТРЕБ СПОЖИВАЧА. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2020. pp. 47-49.

[img]
Preview
Text
Марценюк В.В..pdf

Download (14MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Марценюк В.В. Вплив маркетингу відносин на ефективність задоволення потреб споживача / В.В.Марценюк // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 20–21 лют. 2020 р. : [тези доп.]. – Рівне: О. Зень, 2020. – С. 47-49.
Subjects: 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 28 Mar 2021 18:18
Last Modified: 28 Mar 2021 18:49
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5586

Actions (login required)

View Item View Item