Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНИЙ ІМІДЖ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

Мельник М.В. та Колупаєва Т.Є. (2016) ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНИЙ ІМІДЖ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. с. 32-36.

[img]
Перегляд
Текст
Мельник М.В., Колупаєва Т.Є..pdf

Завантажити (5MB) | Перегляд

Анотація

У статті акцентовано увагу на проблемі формування особистісно-професійного іміджу вчителя. На основі аналізу педагогічних досліджень розкрито сутність поняття «професійний імідж вчителя початкової школи», визначено його ключові характеристики як педагогічного феномену. Розкрито сутність особистісно-професійного іміджу вчителя початкової школи. Представлено наукові позиції дослідників педагогічного іміджу та проаналізовано їхні погляди на роль особистісно-професійного іміджу вчителя в процесі суб'єкт-суб'єктної взаємодії.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Мельник М.В. Особистісно-професійний імідж вчителя початкової школи як педагогічна проблема / М.В.Мельник, Т.Є.Колупаєва (наук. керівник) // Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти : матеріали другої міжвузів. наук.-практ. студ. конф., м. Рівне, 29 листоп. 2016 р. – Рівне, 2016. - С. 32-36.
Ключові слова: імідж, особистісно-професійний імідж учителя початкової школи, структура іміджу
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 15 Квіт 2021 11:26
Останні зміни: 15 Квіт 2021 11:26
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6199

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу