САМООЦІНКА ДИТИНИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЯК ПЕРЕДУМОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНТРОЛЮ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ З ТОЧКИ ЗОРУ НОРМАТИВНИХ КРИТЕРІЇВ

Хомич І.С. (2017) САМООЦІНКА ДИТИНИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЯК ПЕРЕДУМОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНТРОЛЮ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ З ТОЧКИ ЗОРУ НОРМАТИВНИХ КРИТЕРІЇВ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип.8). pp. 291-295. ISSN 2518-7503

[img]
Preview
Text
Хомич І.С..pdf

Download (5MB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена дослідженню особливостей формування самооцінки молодших школярів як передумови забезпечення контролю за діяльністю з точки зору нормативних критеріїв, аналізу ставлення до свого Я в учнів молодшого шкільного віку. Також описується своєрідність самооцінки в даному віковому періоді, причини невідповідності поведінки та моральних уявлень, що сформувалися у свідомості учнів. Автор торкається питання адекватності самовідношення молодших школярів. Самооцінка розглядається як опосередковане ставлення дитини до самої себе. Вона інтегрує досвід діяльності та спілкування із значимими дорослими. Самооцінка, з точки зору автора, це показник рівня розвитку особистості, ключовий аспект у процесі самопізнання.

Item Type: Article
Additional Information: Хомич І.С. Самооцінка дитини молодшого шкільного віку як передумова забезпечення контролю за діяльністю з точки зору нормативних критеріїв / І.С.Хомич // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. ; упоряд.: Р.В.Павелків, Н.В.Корчакова ; редкол. : Р.В.Павелків, В.І.Безлюдна, Н.В.Корчакова. - Рівне, 2017. - Вип. 8. - С. 291-295.
Uncontrolled Keywords: самооцінка, ставлення, самосвідомість, Я-образ, моральні норми, поведінка, молодший школяр
Subjects: 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
Divisions: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 15 Sep 2020 07:44
Last Modified: 15 Sep 2020 07:44
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/646

Actions (login required)

View Item View Item