ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ НА ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ В СУЧАСНИХ УМОВАХ

Кордан М.М. and Трало І.М. (2014) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ НА ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ В СУЧАСНИХ УМОВАХ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. pp. 55-56.

[img]
Preview
Text
Кордан М.М., Трало І.М..pdf

Download (2MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Кордан М.М. Особливості формування комплексу маркетингу на торговельних підприємствах в сучасних умовах /М.М.Кордан, І.М.Трало // Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями : матеріали І наук.-практ. Інтернет-конф. – Рівне : РДГУ, 2014. – С. 55-56.
Uncontrolled Keywords: особливості формування комплексу маркетингу, торговельні підприємства в сучасних умовах
Subjects: 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка > 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту
Depositing User: Людмила Буравкова
Date Deposited: 04 May 2021 19:41
Last Modified: 04 May 2021 19:41
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6699

Actions (login required)

View Item View Item