Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ НА ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ В СУЧАСНИХ УМОВАХ

Кордан М.М. та Трало І.М. (2014) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ НА ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ В СУЧАСНИХ УМОВАХ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 55-56.

[img]
Перегляд
Текст
Кордан М.М., Трало І.М..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Кордан М.М. Особливості формування комплексу маркетингу на торговельних підприємствах в сучасних умовах /М.М.Кордан, І.М.Трало // Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями : матеріали І наук.-практ. Інтернет-конф. – Рівне : РДГУ, 2014. – С. 55-56.
Ключові слова: особливості формування комплексу маркетингу, торговельні підприємства в сучасних умовах
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка > 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Людмила Буравкова
Дата внесення: 04 Трав 2021 19:41
Останні зміни: 04 Трав 2021 19:41
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6699

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу