ЕМОЦІЙНІ ПЕРЕЖИВАННЯ ЯК ДЕТЕРМІНУЮЧИЙ ЧИННИК РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ

Джеджера О.В. (2019) ЕМОЦІЙНІ ПЕРЕЖИВАННЯ ЯК ДЕТЕРМІНУЮЧИЙ ЧИННИК РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.12). pp. 60-66. ISSN 2518-7503

[img]
Preview
Text
Джеджера О.В..pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

У статті висвітлюються властивості емоційного переживання використовувати почуттєво-емоційні феномени для аналізу внутрішніх і зовнішніх впливів, виявлення їх сенсу і значення та формування ставлення особистості до цих впливів, що призводить до детермінації функціонування
психіки з боку емоційних переживань і зумовлює ефективність індивідуальної діяльності. З метою
доведення викладеної думки представлено дані проведеного експериментального дослідження щодо показників результативності навчання студентів, змісту їхніх емоційних переживань та кореляційного зв’язку між цими показниками, які підтверджують наявність детермінуючого впливу емоційних переживань на результати такої діяльності.

Item Type: Article
Additional Information: Джеджера О.В. / ЕМОЦІЙНІ ПЕРЕЖИВАННЯ ЯК ДЕТЕРМІНУЮЧИЙ ЧИННИК РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ / О.В.Джеджера // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т ; [упоряд.: О. Б. Петренко, Т. С. Ціпан ; редкол.: О. Б. Петренко, Н. М. Гринькова, Т. С. Ціпан та ін.]. – Рівне : РДГУ, 2019. - Вип. 12. - С. 60-66.
Uncontrolled Keywords: студенти, навчальна діяльність студентів, результативність навчальної діяльності студентів, переживання, емоційне переживання, чинник, регуляція, детермінуючий вплив
Subjects: 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
Divisions: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Depositing User: Адміністратор
Date Deposited: 14 Apr 2020 09:08
Last Modified: 22 Apr 2020 15:07
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/68

Actions (login required)

View Item View Item