Шимко О.В. (2019) ІМІДЖ ЯК ІНСТРУМЕНТ ДОСЯГНЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Бізнесінформ, 2019 (№ 1). pp. 440-446.
|
Text
Шимко О. В. Імідж як інструмент_business-inform-2019-1_0-pages-440_446.pdf Download (346kB) | Preview |
Abstract
Статтю присвячено вирішенню теоретичних, методологічних і прикладних питань щодо формування іміджу торговельних підприємств на основі концепції маркетингу в умовах загострення конкуренції й активізації глобальних трансформаційних процесів. Розкрито сутність поняття «імідж підприємства», його суттєві ознаки, роль та функції. Досліджено особливості формування та розвитку іміджу торговельного підприємства як чинника забезпечення його конкурентоспроможності. Узагальнено підходи до позиціонування як методу формування іміджу підприємства. Стратегія позиціонування розглянута в контексті розробки комплексу маркетингу. На основі аналізу різних підходів до торгового маркетингу та врахування особливостей торговельної послуги адаптовано комплекс маркетингу стосовно торговельної послуги як сукупність семи елементів. Визначено вплив маркетингових складових іміджу на лояльність споживачів. Запропоновано підходи до формування асортиментної,
цінової, збутової, комунікаційної політики, які сприяють формуванню позитивного іміджу торговельного підприємства.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Шимко О. В. Імідж як інструмент досягнення конкурентних переваг торговельного підприємства / О. В. Шимко // Бізнесінформ. - 2019. - № 1. - С. 440-446. |
Uncontrolled Keywords: | імідж, торговельне підприємство, конкурентна перевага, позиціонування, маркетинг-mix |
Subjects: | 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка > 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок |
Divisions: | Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту |
Depositing User: | Ірина Гаврилюк |
Date Deposited: | 13 May 2021 09:24 |
Last Modified: | 13 May 2021 09:24 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6989 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |