СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖІВ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Шимко О.В. (2020) СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖІВ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Scientific achievements of modern society, 2020. pp. 1108-1112.

[img]
Preview
Text
Шимко О.В._Стимулювання_2020.pdf

Download (5MB) | Preview

Abstract

Досліджено сутність та особливості стимулювання продажів у роздрібній торгівлі як елемента маркетингових комунікацій. Проаналізовано засоби стимулювання продажів за типом вигоди, яку отримають покупці(цінове стимулювання, активне стимулювання, супутні торговельні послуги, благодійне стимулювання). Стимулювання продажів розглянуто як один з найбільш ефективних способів залучення покупців та спонукання їх до здійснення покупки.

Item Type: Article
Additional Information: Шимко О.В. Стимулювання продажів в системі маркетингових комунікацій торговельного підприємства / О.В.Шимко // Scientific achievements of modern society : abstracts of V International Scientific and Practical Conference, 8-10 january 2020. - Liverpool, 2020. - P. 1108-1112.
Uncontrolled Keywords: стимулювання продажів, система маркетингових комунікацій, роздрібна торгівля, знижки, супутні торговельні послуги, благодійне стимулювання продажів
Subjects: 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка > 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту
Depositing User: Ірина Гаврилюк
Date Deposited: 14 May 2021 07:06
Last Modified: 14 May 2021 07:06
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/7004

Actions (login required)

View Item View Item