Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФОРМУВАННЯ ПОЕТИЧНО-ЕМОЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У ХУДОЖНЬО-МОВЛЕННЄВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ

Маліновська Н.В. (2018) ФОРМУВАННЯ ПОЕТИЧНО-ЕМОЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У ХУДОЖНЬО-МОВЛЕННЄВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип. 7): Т. 1. с. 165-171. ISSN 2411-4553

[img]
Перегляд
Текст
Маліновська Н.В..pdf

Завантажити (5MB) | Перегляд

Анотація

У статті актуалізовано необхідність формування поетично-емоційної компетенції у художньо-мовленнєвій діяльності дітей. Розкрито сутність і зміст формування поетично-емоційної компетенції в контексті художньо-мовленнєвого розвитку старших дошкільників. Представлено методику формування поетично-емоційної компетенції у художньо-мовленнєвій діяльності дітей старшого дошкільного віку. Визначено особливості організації та проведення роботи з використання поетичних творів у дошкільному навчальному закладі. Обґрунтовано педагогічні умови формування поетично-емоційної компетенції старших дошкільників у художньо-мовленнєвій діяльності.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Маліновська Н.В. Формування поетично-емоційної компетенції у художньо-мовленнєвій діяльності дітей / Н.В.Маліновська // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд. О.Б.Петренко ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан, Н.М.Гринькова та ін. – Рівне, 2018. - Вип. 7, Т. 1. - С. 165-171.
Ключові слова: художньо-мовленнєва компетенція, поетично-емоційна компетенція, художньо-мовленнєва діяльність, поетичні твори, верлібр.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 24 Вер 2020 08:56
Останні зміни: 24 Вер 2020 08:56
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/802

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу