Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

СARACTERISTICS OF HEALTHBREAKERS IN THE CONDITIONS OF REALIZATION OF HEALTH-SAFETY TECHNOLOGIES IN EDUCATION STRUCTURES

Diachenko-Bohun M. та Hrytsai N. та Grynova M. та Grygus I. та Muszkieta R. та Napierala M. та Zukow W. (2019) СARACTERISTICS OF HEALTHBREAKERS IN THE CONDITIONS OF REALIZATION OF HEALTH-SAFETY TECHNOLOGIES IN EDUCATION STRUCTURES. International Journal of Applied Exercise Physiology, 2019: Vol 8. с. 24-32. ISSN 2222-3537

[img]
Перегляд
Текст
N. Hrytsai.pdf

Завантажити (424kB) | Перегляд

Анотація

Довідкова інформація: Однією з цілей заходів із збереження здоров’я в освітньому середовищі навчального закладу є збереження та подальший розвиток досвіду збереження охорони здоров’я, накопиченого цивілізацією. Це забезпечить формування у навчальних закладах таких педагогічних умов, що принаймні шкодять здоров’ю всіх учасників освітнього процесу. З огляду на це сучасні погляди на охорону здоров’я передбачають одночасне вивчення учнів загальноосвітніх навчальних закладів та як об’єктів та суб’єктів професійно -педагогічної діяльності. Враховуючи, що педагогічні системи є складними соціальними утвореннями, ефективність процесу формування, зміцнення та збереження здоров’я всіх учасників освітнього процесу залежить від рівня та якості предметно-суб’єктивної взаємодії всіх його структурних елементів. Постановка питання, в якому студенти одночасно сприймаються як як об’єкти педагогічного менеджменту, так і як суб’єкти оздоровчої та охоронної діяльності, актуалізує потребу аналізу характеристик суб’єктів збереження здоров’я у реалізації технологій, що охороняють здоров’я в структурах освіти. Методи: Основою наукового дослідження є спостереження як систематичне цілеспрямоване дослідження об’єкта; опитування як найпоширеніший метод отримання інформації; порівняння-аналіз як метод порівняння ознак, властивих двом і більше об’єктам. В додаток, вивчення постачальників медичних послуг, а також аналіз основних тенденцій у розвитку наукових поглядів на здоров'я, використання набору методів: теоретичних методів: порівняльного аналізу психолого-педагогічної та оздоровчої літератури для синтезу наукові факти щодо аспектів збереження здоров'я в суспільстві; ретроспективний аналіз, наукове осмислення для формування цілісного уявлення про феномен збереження здоров’я; емпіричні методи: діагностичні (соціологічні спостереження). Результати: Це дослідження здоров’я студентів загальноосвітніх навчальних закладів, а також аналіз статистичних даних, пов’язаних із збереженням здоров’я, розвитком наукових поглядів та обґрунтуванням основних етапів формування теоретичних концепцій збереження здоров'я людини в цілому, і дитини зокрема, ставлення суспільства до проблем збереження здоров'я, що відображало динамічний прояв загальнолюдських цінностей та потреб. Пілотне дослідження 2012-2013 рр. Під час педагогічної практики для студентів 3-4 курсів природничого факультету Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка, а також аналіз стану здоров'я студентів загальноосвітніх навчальних закладів м. Полтави на основі на якій проводилась практика. Висновки: Вивчено та проаналізовано стан здоров’я учнів загальноосвітніх навчальних закладів міста Полтави, визначено основні тенденції у розвитку громадської думки щодо збереження здоров’я та оздоровчої діяльності, є основні проблеми охорони здоров’я досліджено та обґрунтовано.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Characteristics of Healthbreakers in the Conditions of Realization of Health-Safety Technologies in Education Structures / M.Diachenko-Bohun, N.Hrytsai, M.Grynova ta in. // Education Structures. International Journal of Applied Exercise Physiology. - 2019. - Vol 8 (3.1). - P. 24-32.
Ключові слова: Здоров'я, здоров'язбережувальні технології, оздоровча діяльність, етапи охорони здоров'я
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 35 Державне адміністративне управління. Військова справа > 351 Напрями діяльності органів державного адміністративного управління
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра природничих наук з методиками навчання
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 31 Серп 2021 13:51
Останні зміни: 04 Січ 2024 11:05
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8660

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу