Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПОБУДОВИ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Дейнега І.О. та Дейнега О.В. (2020) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПОБУДОВИ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі, 2020 (№ 1): (97). с. 86-93. ISSN 2409-6873

[img]
Перегляд
Текст
Денега І.О., Дейнега О.В._Теоретичні засади.pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд

Анотація

Мета дослідження полягає в розкритті суті комплексу маркетингових комунікацій закладу вищої освіти та його основних складових, визначенні змісту поняття «комунікаційна стратегія» та переліку чинників, що її формують, а також специфіки побудови комплексу маркетингових комунікацій ринково орієнтованих організацій в умовах діджиталізації економіки. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких загальнонаукових спеціальних методів дослідження: аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення. Результати. Встановлено, що утворення комплексу маркетингових комунікацій закладів вищої освіти передбачає формалізацію їх основних комунікаційних заходів, обраних відповідно до його маркетингової програми, об’єднаних спільною метою та орієнтованих на реалізацію ефективної взаємодії закладу вищої освіти зі стейкхолдерами. В умовах становлення і динамічного розвитку інформаційної економіки пріоритетними у структурі комплексу маркетингових комунікацій закладів вищої освіти є складові, пов’язані з використанням інформаційних технологій, тобто інтернет-комунікації, зокрема веб-сайт закладу вищої освіти, факультетів, кафедр і соціальні мережі.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Дейнега О.І. Теоретичні засади побудови комплексу маркетингових комунікацій закладів вищої освіти / О.І.Дейнега, О.В.Дейнега // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. - 2020. - № 1 (97). - С. 86-93.
Ключові слова: маркетингові комунікації, комплекс маркетингових комунікацій, комунікаційна стратегія, інтернет-комунікації, стейкхолдер, заклад вищої освіти
Тематика (за УДК): 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 06 Вер 2021 07:43
Останні зміни: 06 Вер 2021 07:43
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8785

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу