ПРОБЛЕМА ДИСЦИПЛІНОВАНОСТІ УЧНІВ У КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Стельмашук Ж.Г. and Панчук А.П. (2018) ПРОБЛЕМА ДИСЦИПЛІНОВАНОСТІ УЧНІВ У КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.7): Т.1. pp. 205-212. ISSN 2411-4553

[img]
Preview
Text
Стельмашук Ж.Г., Панчук А.П..pdf

Download (6MB) | Preview

Abstract

У статті обґрунтовано поняття «дисциплінованість». Доведено, що із прийняттям Концепції Нової української школи проблема дисципліни та дисциплінованості не втратила своєї актуальності, а проактивний підхід до дисципліни та впровадження правил було визнано важливими складовими ефективного управління класом. Схарактеризовано рекомендації щодо створення правил та їх реалізації на практиці. Виділено принципи реагування на незначні порушення відповідно до Концепції Нової української школи. З’ясовано, що проактивний підхід до дисципліни, який передбачає єдність поведінкових аспектів, безпеки та вольових зусиль особистості, а також упровадження нових правил, сприятиме вихованню дисциплінованості як морально-вольової якості особистості.

Item Type: Article
Additional Information: Стельмашук Ж.Г. Проблема дисциплінованості учнів у контексті формування нової української школи / Ж.Г.Стельмашук, А.П.Панчук // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд. О.Б.Петренко ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан, Н.М.Гринькова та ін. – Рівне, 2018. - Вип. 7, Т. 1. - С. 205-212.
Uncontrolled Keywords: дисциплінованість, шкільна дисципліна, особистість, нова українська школа, Концепція «Нова українська школа», проактивний підхід до дисципліни, правила для учнів.
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Divisions: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання
Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і практики фізичної культури і спорту
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 30 Sep 2020 21:43
Last Modified: 06 Nov 2020 20:40
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/879

Actions (login required)

View Item View Item