Дейнега І.О. and Язвінська Т.В. (2019) ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ЕКОНОМІКИ. Молодий вчений, 2019 (№ 12): (76). pp. 410-415. ISSN 2313-2167, 2304-5809
|
Text
Дейнега І.О., Язвінська Т.В._Формування конкурентоздатності.pdf Download (4MB) | Preview |
Abstract
Ідентифіковано відмінності у тлумаченні суті понять «конкурентоздатність» та «конкурентоспроможність». Визначено суть поняття «конкурентоздатність підприємства». Встановлено зв’язок між поняттями «конкурентоздатність» та «ефективність» та доведено, що конкурентоздатність підприємства можна розглядати як його зовнішню ефективність. Виокремлено зовнішні та внутрішні фактори впливу на конкурентоздатність підприємства. Ідентифіковано зовнішні мікро- та макрофактори впливу на конкурентоздатність підприємств. Запропоновано для аналізу факторів макросередовища підприємства використовувати PEST- та SWOT-аналізи. Виявлено резерви підвищення конкурентоздатності вітчизняних підприємств. Встановлено, що на сучасному етапі розвитку промислових підприємств основним чинником генерування конкурентних переваг підприємства та впливу на його конкурентоздатність є інформатизація всіх бізнес-процесів.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Дейнега І.О. Формування конкурентоздатності підприємств в умовах інформаційної економіки / І.О.Дейнега, Т.В.Язвінська // Молодий вчений. - 2019. - № 12 (76). - С. 410-415. |
Uncontrolled Keywords: | конкурентоспроможність, конкурентоздатність, конкурентна позиція, зовнішні фактори, внутрішні фактори, ефективність |
Subjects: | 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка |
Divisions: | Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту |
Depositing User: | Ірина Гаврилюк |
Date Deposited: | 08 Sep 2021 18:58 |
Last Modified: | 08 Sep 2021 18:58 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8860 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |