МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ БРЕНД-КОДУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Дейнега І.О. (2018) МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ БРЕНД-КОДУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І.Вернадського, 2018 (№ 4): Т. 29 (68). pp. 93-97.

[img]
Preview
Text
Дейнега І.О._методичні аспекти.pdf

Download (34MB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто поняття бренда та його складові. Визначено принципові відмінності освітнього бренда. Ідентифіковано чотири виміри бренда закладу вищої освіти. Проаналізовано бренд Рівненського державного гуманітарного університету, порівняно його характеристики з брендами інших закладів вищої освіти регіону. Сформовано рекомендації щодо нарощення сили бренда вітчизняного закладу вищої освіти.

Item Type: Article
Additional Information: Дейнега І.О. Методичні аспекти бренд-кодування закладів вищої освіти / І.О.Дейнега // Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І.Вернадського. - Київ, 2018. - № 4. - т. 29 (68). - С. 93-97.
Uncontrolled Keywords: бренд, бренд закладу вищої освіти, виміри бренда, бренд-код, сила бренда закладу вищої освіти
Subjects: 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту
Depositing User: Ірина Гаврилюк
Date Deposited: 11 Sep 2021 19:05
Last Modified: 11 Sep 2021 19:05
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8968

Actions (login required)

View Item View Item