Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

МОТИВАЦІЙНИЙ СКЛАДНИК СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ЗМІН

Савченко О.Р. (2020) МОТИВАЦІЙНИЙ СКЛАДНИК СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ЗМІН. Інфраструктура ринку, 2020: Вип. 45. с. 152-157. ISSN 2519-2868

[img]
Перегляд
Текст
Савченко О.Р._мотиваційний...Інфраструктура ринку 2020.pdf

Завантажити (335kB) | Перегляд

Анотація

У статті здійснено характеристику умов ринкового функціонування підприємств торгівлі з урахуванням дії нового чинника – пандемії коронавірусної інфекції. Визначено, що якісна кадрова політика, зокрема належна система мотивації персоналу, є основою ефективного функціонування та розвитку підприємств торгівлі. Дослідження ринку ритейлу показали, що діюча система мотивації все ще є недостатньо дієвою для забезпечення високого рівня мотивацій персоналу. У корпоративній стратегії розвитку торговельних компаній пріоритетне місце за своєю вагомістю повинна займати мотиваційна стратегія (справедлива система стимулів персоналу), що є складником процесу вдосконалення управління персоналом. В її основу закладено складники як позитивної (матеріальної та нематеріальної), так і негативної мотивації. Структура мотиваційної стратегії передбачає взаємодію мотивів як інструменту внутрішніх спонукальних сил працівника та стимулів, що визначають їх формування.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Савченко О.Р. Мотиваційний складник стратегічного розвитку торговельних підприємств в умовах змін / О.Р.Савченко // Інфраструктура ринку. - 2020. - Вип. 45. - С. 152-157.
Ключові слова: ринок, мотивація, стимулювання, система, торговельне підприємство, ритейл, персонал, кадрова політика, стратегія.
Тематика (за УДК): 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 14 Вер 2021 07:35
Останні зміни: 14 Вер 2021 07:35
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9062

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу