Баліка Л.М. (2017) ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ РОБОТИ ШКІЛЬНИХ БІБЛІОТЕК ЩОДО РОЗВИТКУ В УЧНІВ ІНТЕРЕСУ ДО ЧИТАННЯ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.6). с. 225-236. ISSN 2411-4553
|
Текст
Баліка Л.М..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розкрито педагогічні основи роботи шкільних бібліотек щодо розвитку інтересу до читання. Акцентовано увагу на тому, що педагогічна діяльність притаманна будь-якій бібліотеці, особливо шкільній, і реалізується у її освітній, виховній та розвивальній функціях. Проаналізовано вікові етапи читацького розвитку. Зазначено, що у дітей, відповідно до особливостей їх психофізіологічного розвитку дітей, спочатку виникає інтерес до читання, а згодом формується певний читацький інтерес; розкрито етапи формування інтересу: цікавість, зацікавленість, допитливість, пізнавальний інтерес, теоретичний інтерес. Доведено, що у роботі шкільної бібліотеки усі ці етапи змінюються, взаємопроникають, пов’язуються між собою.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Баліка Л.М. Педагогічні основи роботи шкільних бібліотек щодо розвитку в учнів інтересу до читання / Л.М.Баліка // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд. О.Б.Петренко ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2017. - Вип. 6. - С. 225-236. |
Ключові слова: | шкільна бібліотека, інтерес до читання, читацький інтерес, вікові етапи читацького розвитку, етапи формування інтересу. |
Тематика (за УДК): | 0 Загальний відділ 0 Загальний відділ > 02 Бібліотечна справа. Бібліотекознавство |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 05 Жов 2020 07:14 |
Останні зміни: | 05 Жов 2020 11:14 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/924 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |