Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

BLENDED LEARNING: WAYS TO MAKE ON-GOING ASSESSMENT EFFECTIVE AND IMPROVE STUDENTS’ TEST PERFORMANCE

Kasatkina-Kubyshkina O.V. та Savchuk A. (2021) BLENDED LEARNING: WAYS TO MAKE ON-GOING ASSESSMENT EFFECTIVE AND IMPROVE STUDENTS’ TEST PERFORMANCE. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2021. с. 236-242.

[img]
Перегляд
Текст
Kasatkina-Kubyshkina O., Savchuk A..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд

Анотація

The article deals with the notions of blended learning and assessment. The authors emphasise that the aim of educational system which transforms according to the general unpredictable circumstances in the world and the enhancements in educational technology is to make students more active and successful in the learning process, as well as to make the process of their assessment effective and contributive to their critical thinking and problem solving skills. Basic learning models and platforms to incorporate blended learning into the classroom and blended learning strategies to be used are analysed. The authors highlight some guidelines that should be taken into account to improve on-going test performance.
Стаття присвячена визначенню понять змішаного навчання та оцінювання. Автори наголошують, що метою сучасної системи освіти , яка трансформується відповідно до непередбачуваних обставин у світі загалом та вдосконалення освітніх технологій зокрема, є сприяти активності та успішності студентів у процесі навчання, а також зробити процес їх оцінювання ефективним і надійним з метою розвитку критичного мислення студентів та формування їх навичок вирішення проблем. Розглянуто основні моделі та стратегії змішаного навчання. Стаття пропонує практичні рекомендації, які слід враховувати задля підвищення ефективності виконання тестових та контрольних завдань.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Kasatkina-Kubyshkina O. Blended Learning: Ways to Make On-Going Assessment Effective and Improve Students’ Test Performance / O.Kasatkina-Kubyshkina, A.Savchuk // Сучасні проблеми германського та романського мовознавства : матеріали VI Міжнар. наук.-практ. конф., Рівне, 15 лют. 2021 р. - Рівне, 2021. – С. 236-242.
Ключові слова: blended learning, assessment, blended learning strategies; змішане навчання, оцінювання, моделі та стратегії змішаного навчання
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 25 Вер 2021 06:28
Останні зміни: 04 Січ 2024 10:55
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9309

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу