Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ВИХОВАННЯ ГІПЕРАКТИВНИХ ДІТЕЙ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ

Літвінчук І.М. (2017) ВИХОВАННЯ ГІПЕРАКТИВНИХ ДІТЕЙ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.6). с. 275-280. ISSN 2411-4553

[img]
Перегляд
Текст
Літвінчук І.Л..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми гіперактивних дітей. Проаналізовано поняття «гіперактивність», «гіперактивний розлад з дефіцитом уваги», «синдром дефіциту уваги з гіперактивністю». Зазначено, що гіперактивні діти мають підвищену потребу у русі, та при блокуванні цієї потреби правилами поведінки у дитини погіршується увага, знижується працездатність, підвищується стомлюваність. З’ясовано, що незважаючи на значну кількість досліджень проблеми гіперактивності, серед батьків і педагогів існує думка, що гіперактивність – це всього лише поведінкова проблема, а іноді і просто «розбещеність» дитини або результат невмілого виховання.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Літвінчук І.М. Виховання гіперактивних дітей: теоретичний аналіз проблеми / І.М.Літвінчук // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд. О.Б.Петренко ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2017. - Вип. 6. - С. 275-280.
Ключові слова: виховання, гіперактивні діти, гіперактивність, гіперактивний розлад з дефіцитом уваги, синдром дефіциту уваги з гіперактивністю.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 06 Жов 2020 08:54
Останні зміни: 06 Жов 2020 08:54
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/946

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу