СУТЬ І ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГУ В ДІЯЛЬНОСТІ БАНКІВСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ

Вальковець В.В. and Дейнега О.В. (2021) СУТЬ І ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГУ В ДІЯЛЬНОСТІ БАНКІВСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. pp. 116-119.

[img]
Preview
Text
Вальковець В.В., Дейнега О.В..pdf

Download (5MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Вальковець В.В. Суть і значення маркетингу в діяльності банківських організацій / В.В.Вальковець, О.В.Дейнега // Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти та молодих науковців, 25 жовтня 2021 р. – Рівне : РДГУ, 2021. – С. 116-119.
Uncontrolled Keywords: банківські організації, маркетинг банківських організацій
Subjects: 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 336 Фінанси
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом
Depositing User: Ірина Гаврилюк
Date Deposited: 17 Nov 2021 10:12
Last Modified: 17 Nov 2021 10:12
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9863

Actions (login required)

View Item View Item