Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

СУТЬ І ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГУ В ДІЯЛЬНОСТІ БАНКІВСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ

Вальковець В.В. та Дейнега О.В. (2021) СУТЬ І ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГУ В ДІЯЛЬНОСТІ БАНКІВСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 116-119.

[img]
Перегляд
Текст
Вальковець В.В., Дейнега О.В..pdf

Завантажити (5MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Вальковець В.В. Суть і значення маркетингу в діяльності банківських організацій / В.В.Вальковець, О.В.Дейнега // Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти та молодих науковців, 25 жовтня 2021 р. – Рівне : РДГУ, 2021. – С. 116-119.
Ключові слова: банківські організації, маркетинг банківських організацій
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 336 Фінанси
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 17 Лист 2021 10:12
Останні зміни: 17 Лист 2021 10:12
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9863

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу