НЕВИЗНАЧЕНІСТЬ І РИЗИК У ПРИЙНЯТТІ МАРКЕТИНГОВИХ РІШЕНЬ

Волошин В. and Дейнега О.В. and Коханевич Т.П. (2021) НЕВИЗНАЧЕНІСТЬ І РИЗИК У ПРИЙНЯТТІ МАРКЕТИНГОВИХ РІШЕНЬ. Маркетингова освіта в Україні, 2021. pp. 74-76.

[img]
Preview
Text
Дейнега О._НЕВИЗНАЧЕНІСТЬ І РИЗИК_Mou_21-21.pdf

Download (532kB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Волошин В. Невизначеність і ризик у прийнятті маркетингових рішень / В.Волошин, О.Дейнега, Т.Коханевич // Маркетингова освіта в Україні : V Міжнарод. наук.-практ. Інтернет-конф. - Київ, 2021. - С. 74-76.
Uncontrolled Keywords: маркетинг
Subjects: 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту
Depositing User: Ірина Гаврилюк
Date Deposited: 29 Nov 2021 08:25
Last Modified: 29 Nov 2021 08:25
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9986

Actions (login required)

View Item View Item