Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

НЕВИЗНАЧЕНІСТЬ І РИЗИК У ПРИЙНЯТТІ МАРКЕТИНГОВИХ РІШЕНЬ

Волошин В. та Дейнега О.В. та Коханевич Т.П. (2021) НЕВИЗНАЧЕНІСТЬ І РИЗИК У ПРИЙНЯТТІ МАРКЕТИНГОВИХ РІШЕНЬ. Маркетингова освіта в Україні, 2021. с. 74-76.

[img]
Перегляд
Текст
Дейнега О._НЕВИЗНАЧЕНІСТЬ І РИЗИК_Mou_21-21.pdf

Завантажити (532kB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Волошин В. Невизначеність і ризик у прийнятті маркетингових рішень / В.Волошин, О.Дейнега, Т.Коханевич // Маркетингова освіта в Україні : V Міжнарод. наук.-практ. Інтернет-конф. - Київ, 2021. - С. 74-76.
Ключові слова: маркетинг
Тематика (за УДК): 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 29 Лист 2021 08:25
Останні зміни: 29 Лист 2021 08:25
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9986

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу