Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Буцяк В.І."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 18.

Буцяк В.І. та Мазур Д.В. та Сінкевич А.О. (2023) ІГРОВІ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ МУЗИЧНО-РИТМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2023: Вип. 10. с. 139-145.

Буцяк В.І. (2023) ІГРОВІ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ МУЗИЧНО-РИТМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2023: Вип. 1. с. 5-8.

Цюлюпа Н.Л. та Буцяк В.І. та Смик Л.Ю. (2023) ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ НАД ТВОРАМИ МАЛОЇ ФОРМИ У КЛАСІ ФОРТЕПІАНО. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2023: Вип. 2. с. 74-77.

Буцяк В.І. та Смаль-Стоцька І.М. (2020) ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2020: Вип. 6. с. 210-216.

Буцяк В.І. та Турко Н.Є. та Пастушенко Л.А. (2018) ГЕНЕЗИС І ФУНКЦІОНУВАННЯ МУЗИЧНИХ ІНСТРУМЕНТІВ (БАНДУРА, БАЯН, ГІТАРА, СКРИПКА, ФОРТЕПІАНО). [Навчальні матеріали]

Буцяк В.І. та Турко Н.Є. (2018) КУЛЬТОРОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПОЯВИ ТА ФУНКЦІОНУВАННЯ МУЗИЧНИХ ІНСТРУМЕНТІВ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2018: Вип. 4. с. 170-178.

Буцяк В.І. та Турко Н.Є. (2017) РОЗВИТОК ФОРТЕПІАННОЇ ТЕХНІКИ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ. [Навчальні матеріали]

Буцяк В.І. та Турко Н.Є. (2011) Деякі аспекти підготовки студентів до позакласної роботи з дисципліни «Основний музичний інструмент». Актуальні питання культурології, 2011 (Вип.11). с. 140-142. ISSN 2415-802X

Буцяк В.І. та Турко Н.Є. (2010) ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ ТЕХНІЧНОГО РОЗВИТКУ СТУДЕНТІВ ІЗ ДИСЦИПЛІНИ "ЗАГАЛЬНЕ ФОРТЕПІАНО". Актуальні питання культурології, 2010 (Вип.10): Т.ІІ. 70-73.. ISSN 2415-802X

Буцяк В.І. та Турко Н.Є. (2007) МУЗИЧНІ ТВОРИ БОГДАНИ ФІЛЬЦ В ІНСТРУМЕНТАЛЬНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ МУЗИКИ(ДО 75-ОЇ РІЧНИЦІ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ). Вища освіта України, 2007: Т. 3. с. 53-55. ISSN 2078-1016

Буцяк В.І. (2005) СТИЛЬОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МУЗИКАНТА. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2005 (Вип.10). с. 85-90.

Буцяк В.І. (2004) МОТИВАЦІЙНО-СПОНУКАЛЬНИЙ КОМПОНЕНТ СТИЛЕВІДПОВІДНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ - ПІАНІСТІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.28). с. 95-98.

Буцяк В.І. (2002) ФОРТЕПІАННА ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДІВ НА ОСНОВІ ІСТОРИКО – СТИЛЬОВОГО ПІДХОДУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.24). с. 153-155.

Буцяк В.І. (2001) ПЕДАГОГІЧНА КУЛЬТУРА В СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МУЗИКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.15). с. 108-112.

Буцяк В.І. (2000) ІСТОРИКО-СТИЛЬОВИЙ ПРИНЦИП ЯК ОСНОВА ОСЯГНЕННЯ СПЕЦИФІКИ МУЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2000 (Вип.5). с. 192-203.

Яковенко Л.П. та Буцяк В.І. ТЕОРЕТИКО–МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ШКІЛЬНОГО ПІСЕННОГО РЕПЕРТУАРУ. [Навчальний посібник]

Турко Н.Є. та Буцяк В.І. ІСТОРІЯ СТВОРЕННЯ МУЗИЧНИХ ІНСТРУМЕНТАХ (БАНДУРА, БАЯН, СКРИПКА, ФОРТЕПІАНО). [Методичні рекомендації]

Буцяк В.І. та Турко Н.Є. та Лосєва Т.Ю. ЦИКЛ «МУЗИЧНІ ПОСВЯТИ» Б.ФІЛЬЦ. [Методичні рекомендації]

Цей список був створений у Sat Dec 21 19:53:55 2024 EET.