Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ІГРОВІ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ МУЗИЧНО-РИТМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ

Буцяк В.І. (2023) ІГРОВІ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ МУЗИЧНО-РИТМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2023: Вип. 1. с. 5-8.

[img]
Перегляд
Текст
Буцяк В.І..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

Модернізація змісту та методів вітчизняної мистецької освіти супроводжується впровадженням ефективних підходів і нових форм до музично-естетичного розвитку школярів. У пропонованій статті розглянуто питання про значення ігрових форм організації музично-ритмічної діяльності учнів, які забезпечують рухову активність, розвиток музичних здібностей і окремих ритмічних навичок, усвідомлення естетичної виразності ритму як засобу виразності та мають оздоровчий ефект. Природною реакцією дітей на музику є рух, який посилює емоційний відгук на неї, інтерес, увагу, радісне відчуття та задоволення. Під час музичних занять ця мимовільна моторно-емоційна реакція стає осмисленою та виразною на основі застосування різних організаційних форм, спеціальних методів і прийомів, ігрових також.
Modernization of the content and methods of domestic art education is accompanied by the introduction of effective approaches and new forms to the musical and aesthetic development of schoolchildren. The proposed article examines the importance of game forms of organizing pupils musical and rhythmic activities, which provide motor activity, the development of musical abilities and certain rhythmic skills, awareness of the aesthetic expressiveness of rhythm as a means of expression, and have a health-improving effect. The natural reaction of children to music is movement, which increases emotional response to it, interest, attention, causing joyful feeling and satisfaction. During music lessons, this involuntary motor-emotional reaction becomes meaningful and expressive based on the use of various organizational forms, special methods and techniques, including game ones.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Буцяк В. І. Ігрові форми організації музично-ритмічної діяльності школярів / В. І. Буцяк // Мистецька освіта та розвиток творчої особистості : зб. наук. пр. - Рівне, 2023. - Вип. 1. - С. 5-8.
Ключові слова: музичне мистецтво, учні, діяльність, рух, ритм, ігрові форми; musical art, pupils, activity, movement, rhythm, game forms
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт > 78 Музика
Підрозділи: Інститут мистецтв > Кафедра гри на музичних інструментах
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 02 Трав 2024 12:15
Останні зміни: 02 Трав 2024 12:15
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13255

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу