Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Воробйов А.М."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 17.

Хрипонюк І. та Воробйов А.М. (2019) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ. Актуальні питання психологічної науки, 2019 (Вип.13). с. 144-146.

Воробйов А.М. та Демчук О.О. (2017) МЕДІА ЗАЛЕЖНІСТЬ ЯК РІЗНОВИД ПСИХІЧНИХ ВІДХИЛЕНЬ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). с. 49-54. ISSN 2518-7503

Демчук О.О. та Воробйов А.М. (2016) ПСИХОЛОГІЯ ЖИТТЯ ЯК ПАРАДИГМА ЖИТТЄТВОРЧОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип.6). с. 43-47.

Воробйов А.М. (2015) ВПЛИВ РОЗВИТКУ РЕФЛЕКСІЇ НА ОСОБИСТІСНЕ ТА ПРОФЕСІЙНЕ СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.5.). с. 38-42.

Воробйов А.М. та Демчук О.О. (2015) УМОВИ АДАПТАЦІЇ ТА ФАКТОРИ ДЕЗАДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ ДО НАВЧАННЯ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). с. 52-55.

Воробйов А.М. (2014) ПСИХОЛОГО-СОЦІАЛЬНІ КОНЦЕПТИ ВНУТРІШНЬОГО КОНФЛІКТУ В УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 38-42.

Воробйов А.М. (2010) ПСИХОЛОГІЯ ПЕРФЕКЦІОНІЗМУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2010 (Вип.2): (43). с. 9-12.

Воробйов А.М. (2008) КУЛЬТУРНИЦЬКА ІНДИВІДНІСТЬ УКРАЇНСЬКОЇ ПСИХІКИ У КОНТЕКСТІ СВІТОВІДЧУВАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.41). с. 33-36.

Воробйов А.М. (2007) КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО АКТИВНОЇ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ У РОЗВИВАЮЧОМУ ВИХОВНОМУ ПРОСТОРІ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.37). с. 36-39.

Воробйов А.М. (2007) ГЕНЕЗИС ДОСЛІДЖЕННЯ СПІВВІДНОШЕННЯ ІНТЕЛЕКТУ ТА ЯКОСТЕЙ КРЕАТИВНОЇ ОСОБИСТОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.36). с. 49-52.

Воробйов А.М. (2005) ОПОРНІ КОНСПЕКТИ ЛЕКЦІЙ З КУРСУ "ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ". ЕМОЦІЇ. [Навчальні матеріали]

Воробйов А.М. (2004) ПРОБЛЕМА САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ ЯК СОЦІАЛЬНОГО ЯВИЩА В СИСТЕМІ „СУСПІЛЬСТВО-ІНДИВІД”. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.30). с. 8-12.

Воробйов А.М. (2003) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПІЗНАВАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.26). с. 131-134.

Воробйов А.М. (2003) МІСЦЕ СОЦІОКУЛЬТУРНИХ ЧИННИКІВ В УКРАЇНСЬКІЙ МЕНТАЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.25). с. 8-14.

Воробйов А.М. (2001) ПСИХОДІАГНОСТИКА МІЖОСОБИСТІСНИХ ВІДНОСИН УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ПРОЕКТИВНИХ МЕТОДИК (ВНУТРІСІМЕЙНИЙ АСПЕКТ). Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.14). с. 7-15.

Воробйов А.М. (2001) ДО ПРОБЛЕМИ ПСИХІЧНОЇ ДЕПРИВАЦІЇ В ДИТЯЧОМУ ВІЦІ У СУЧАСНІЙ СОЦІАЛЬНІЙ СИТУАЦІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.16). с. 5-10.

Постоловський Р.М. та Воробйов А.М. та Петрівський Я.Б. та Павелків Р.В. та Поніманська Т.І. та Мосієвич О.С. та Сілков В.В. та Петрівський Б.П. та Грипич С.Н. та Батишкіна Ю.В. та Шульжук Н.В. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО СТРУКТУРИ, ЗМІСТУ Й ОБСЯГІВ НАУКОВИХ ТА НАВЧАЛЬНИХ ВИДАНЬ ВИКЛАДАЧІВ І СТУДЕНТІВ РДГУ. [Методичні рекомендації]

Цей список був створений у Sat Dec 21 20:25:35 2024 EET.