Елементи, в яких автор: "Вєтрова І.М."
Вгору на рівень |
Потапчук С.С. та Вєтрова І.М. (2024) КОМПЛІМЕНТАРНЕ ВИСЛОВЛЮВАННЯ ЯК ІЛОКУТИВНИЙ АКТ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2024. с. 59-63.
Вєтрова І.М. та Потапчук С.С. (2024) РОЛЬ ВИКЛАДАЧА У РОЗВИТКУ НАВЧАЛЬНОЇ АВТОНОМІЇ В ОНЛАЙН-ОСВІТІ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2024. с. 170-173.
Вєтрова І.М. та Потапчук С. (2024) МОЖЛИВОСТІ ТА ПРОБЛЕМИ РЕАЛІЗАЦІЇ АВТОНОМІЇ ЗДОБУВАЧА ОСВІТИ В ОНЛАЙН-НАВЧАННІ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 2): Вип. 19. с. 96-105. ISSN 2411-4553
Андрощук Г. та Вєтрова І.М. (2024) CHALLENGES AND SOLUTIONS IN ASSESSING LEARNER AUTONOMY IN THE ENGLISH CLASSROOM. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2024. с. 93-95.
Костюк І. та Вєтрова І.М. (2024) THE IMPACT OF TEACHER PRESENCE ON STUDENT ENGAGEMENT. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2024. с. 124-126.
Яковець А. та Вєтрова І.М. (2024) PROMOTING LEARNER AUTONOMY THROUGH TASK-BASED LESSON PLANNING. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2024. с. 180-181.
Потапчук С. та Вєтрова І.М. (2023) ПРЕЦЕДЕНТНІ ФЕНОМЕНИ У ФРАЗЕОЛОГІЧНИХ ФОНДАХ АНГЛІЙСЬКОЇ ТА УКРАЇНСЬКОЇ МОВ. Актуальні питання гуманітарних наук, 2023 (Т. 5): Вип. 60. с. 67-73. ISSN 2308-4855, 2308-4863
Потапчук С.С. та Вєтрова І.М. (2022) КОНЦЕПТУАЛІЗАЦІЯ МОРАЛЬНОЇ ЧИСТОТИ В АНГЛІЙСЬКІЙ ТА УКРАЇНСЬКІЙ ЛІНГВОКУЛЬТУРАХ (НА МАТЕРІАЛІ ЕТИЧНИХ НОМІНАЦІЙ). Актуальні проблеми міжкультурної комунікації, 2022. с. 67-70.
Вєтрова І.М. та Domżał Z. (2021) ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ ПОРТФОЛІО ЯК ІНСТРУМЕНТУ ФОРМУВАННЯ АВТОНОМНОСТІ В ПЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2021. с. 234-236.
Вєтрова І.М. (2019) НОВІ ПІДХОДИ У ФОРМУВАННІ МЕТОДИЧНИХ УМІНЬ УЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2019. с. 94-97.
Вєтрова І.М. (2018) ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ПІДХОДІВ У МЕТОДИЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2018. с. 90-95.
Вєтрова І.М. (2017) ГОТОВНІСТЬ ДО АВТОНОМНОСТІ У НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ - МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2017. с. 227-233.
Вєтрова І.М. (2016) РОЛЬ СПЕЦКУРСУ «АЛЬТЕРНАТИВНІ ШКОЛИ США» У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2016. с. 350-353.
Осіпчук Т.А. та Вєтрова І.М. (2016) ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНЕ ПОЛЕ ДІЄСЛІВ РУХУ В АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ. Філологічні витоки, 2016. с. 61-64.
Собіпан Є.О. та Вєтрова І.М. (2016) АВТОРСЬКІ НОВОТВОРИ ЯК ЗАСІБ ВТІЛЕННЯ МІФОЛОГІЧНОЇ КАРТИНИ СВІТУ ДЖ. Р. Р. ТОЛКІНА. Філологічні витоки, 2016. с. 67-71.
Соботюк І.О. та Вєтрова І.М. (2016) ЛІНГВІСТИЧНІ РЕПРЕЗЕНТАЦІЇ КОНЦЕПТУ ‘HOME’ У РОМАНІ МАРИНИ ЛЕВИЦЬКОЇ «A SHORT HISTORY OF TRACTORS IN UKRAINIAN». Філологічні витоки, 2016. с. 71-75.
Вєтрова І.М. (2015) ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНЕ ПОЛЕ “РУХ” В АНГЛІЙСЬКІЙ ТА УКРАЇНСЬКІЙ МОВАХ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2015. с. 63-67.
Оверчук В.В. та Вєтрова І.М. (2015) ПЕРЕКЛАД ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 104-106.
Вєтрова І.М. (2013) КОНТЕКСТНИЙ ПІДХІД У НАВЧАННІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 17-20.
Громаченко О.Ю. та Вєтрова І.М. (2013) ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ФРАЗЕОЛОГІЗМІВ У ДІЛОВІЙ АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 126-128.
Кастровська С.В. та Вєтрова І.М. (2013) ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ АНТИТЕЗИ В АНГЛІЙСЬКИХ ЛІТЕРАТУРНИХ КАЗКАХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 136-138.
Вєтрова І.М. (2012) ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2012. с. 74-77.