Елементи, в яких автор: "Гарбар С.П."
![]() | Вгору на рівень |
Група по: Тип елементу | Немає групування
Перейти до: Стаття
Число елементів: 3.
Стаття
Гарбар С.П. (2025) РОЗВИТОК ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО КАПІТАЛУ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОЇ ЕКОНОМІКИ. Via Economica (№8). с. 13-17. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567
Дейнега І.О. та Гарбар С.П. (2024) ОНЛАЙН МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ПОТЕНЦІАЛУ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Економіка та суспільство, 2024 (Вип.59).
Гарбар С.П. та Яковенко Р. О. та Дейнега І.О. (2023) СУТЬ І ЗНАЧЕННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УПРАВЛІННІ МАРКЕТИНГОМ ПІДПРИЄМСТВ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 173-175.