Елементи, в яких автор: "Гарбар С.П."
![]() | Вгору на рівень |
Стаття
Гарбар С.П. (2025) РОЗВИТОК ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО КАПІТАЛУ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОЇ ЕКОНОМІКИ. Via Economica (№8). с. 13-17. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567
Дейнега І.О. та Гарбар С.П. (2024) ОНЛАЙН МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ПОТЕНЦІАЛУ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Економіка та суспільство, 2024 (Вип.59).
Гарбар С.П. та Панюк Т.П. (2024) СИНЕРГІЯ БРЕНДИНГУ, МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО КАПІТАЛУ ДЛЯ ЗМІЦНЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ЕФЕКТИВНОЇ ЕКОНОМІКИ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів. с. 89-92.
Гарбар С.П. та Яковенко Р. О. та Дейнега І.О. (2023) СУТЬ І ЗНАЧЕННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УПРАВЛІННІ МАРКЕТИНГОМ ПІДПРИЄМСТВ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 173-175.