Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Дупак Н.В."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 33.

Дупак Н.В. (2023) ФОРМУВАННЯ ПРАКТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Актуальні проблеми модернізації професійно-педагогічної підготовки освіти в контексті євроінтеграційних процесів, 2023. с. 27-30.

Дупак Н.В. (2023) СВІТОВІ ТЕНДЕНЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ. Модернізація змісту освіти у підготовці майбутніх професійно-педагогічних фахівців, 2023. с. 72-75.

Дупак Н.В. (2022) АНАЛІЗ СВІТОВИХ ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ У СФЕРІ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ. Актуальні проблеми модернізації професійно-педагогічної підготовки освіти в контексті євроінтеграційних процесів, 2022. с. 22-28.

Лісова С.В. та Дупак Н.В. (2022) ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ. In: Перспективи розвитку туризму в Україні та світі: управління, технології, моделі. ВІП Луцького НТУ, с. 130-143.

Дупак Н.В. (2022) ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ КОНЦЕПТУАЛЬНИХ ЗАСАД ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка, 2022: Вип.4(111). с. 33-46.

Дупак Н.В. (2021) ТЕOРЕТИКO-МЕТOДOЛOГІЧНІ ЗАСАДИ ПРOФЕСІЙНOЇ ПІДГOТOВКИ БАКАЛАВРІВ ГOТЕЛЬНO-РЕСТOРАННOЇ СПРАВИ У КOНТЕКСТІ ЄВРOІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРOЦЕСІВ. Актуальні проблеми модернізції професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців у контексті Євроінтеграційних процесів, 2021. с. 14-19.

Лісова С.В. та Дупак Н.В. (2020) УДOСКOНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ТЕOРЕТИЧНOЇ І ПРАКТИЧНOЇ ПІДГOТOВКИ БАКАЛАВРІВ ГOТЕЛЬНO-РЕСТOВАННOЇ СПРАВИ В УМOВАХ ВИЩOГO НАВЧАЛЬНOГO ЗАКЛАДУ. In: Перспективи розвитку туризму в Україні та світі: управління, технології, моделі. ІВВ Луцького НТУ, с. 272-285.

Дупак Н.В. (2019) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РЕАЛІЗАЦІЇ ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ У ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ. Модернізація підготовки майбутніх фахівців професійно-педагогічного напрямку в умовах освітнього простору, 2019. с. 36-39.

Дупак Н.В. (2017) ПРОЕКТУВАННЯ ЗМІСТУ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ У СУЧАСНИЙ ПЕРІОД РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.5). с. 130-139. ISSN 2411-4553

Дупак Н.В. (2017) ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ВДОСКОНАЛЕННЯ КОНЦЕПЦІЙ РОЗРОБКИ СТАНДАРТІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.16): (59). с. 254-258.

Козіцька І.О. та Дупак Н.В. (2017) ВИКОРИСТАННЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ УРОКІВ В УЧНІВ 8 КЛАСУ В ПРОЦЕСІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 72-73.

Брончук О.Л. та Дупак Н.В. (2016) РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 11-13.

Михальчук Ю.Б. та Дупак Н.В. (2016) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНОГО СВІТОСПРИЙНЯТТЯ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 81-82.

Осипчук І.В. та Дупак Н.В. (2016) ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ КРАЄЗНАВЧОЇ РОБОТИ В ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 87-89.

Сачковська Н.І. та Дупак Н.В. (2016) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 101-102.

Дупак Н.В. (2016) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Сучасний вчитель трудового навчання та технологій: досвід та перспективи, 2016. с. 32-34.

Дупак Н.В. (2015) ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ТА ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ВЧИТЕЛІВ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.2). с. 164-172. ISSN 2411-4553

Дупак Н.В. (2015) ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.1). с. 119-127. ISSN 2411-4553

Дупак Н.В. (2015) ПРИНЦИПИ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА В УМОВАХ МОДЕРНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2015 (Вип.11): (54). с. 226-229.

Якимець М.Г. та Дупак Н.В. (2015) ПРОБЛЕМА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ХУДОЖНЬОЇ ТВОРЧОСТІ УЧНІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 176-178.

Дупак Н.В. (2015) ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ ДО СТАНДАРТИЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ. In: Професійна педагогічна освіта: системні дослідження. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир, с. 109-124.

Болгар О.М та Дупак Н.В. (2014) ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН У ПРОФЕСІЙНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Інноватика у навчанні та вихованні, 2014. с. 8-18.

Глова І.В. та Дупак Н.В. (2014) РОЛЬ СІМ’Ї У СОЦІАЛІЗАЦІЇ І ФОРМУВАННІ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. Інноватика у навчанні та вихованні, 2014. с. 19-24.

Шварц Н.В. та Дупак Н.В. (2014) ФОРМУВАННЯ БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ В ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ В ІНТЕРНЕТ ПРОСТОРІ. Інноватика у навчанні та вихованні, 2014. с. 109-114.

Дупак Н.В. (2014) СИСТЕМА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ У КРАЇНАХ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ Й США. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.9): (52). с. 173-179.

Глова І.В. та Дупак Н.В. (2014) СУЧАСНИЙ СТАН РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ І СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 24-25.

Шварц Н.В. та Дупак Н.В. (2014) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В ІНТЕРНЕТ-ПРОСТОРІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 160-161.

Дупак Н.В. (2011) ДОСЛІДЖЕННЯ В ГАЛУЗІ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ В КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка, 2011: Вип. 57. с. 64-67.

Дупак Н.В. (2010) СТАНДАРТИЗАЦІЯ В ГАЛУЗІ ОСВІТИ ЯК КОМПЛЕКСНА ПРОБЛЕМА. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка, 2010: Вип. 52. с. 53-57.

Дупак Н.В. (2009) КОНЦЕПЦІЯ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ НІМЕЧЧИНИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка, 2009: Вип. 43. с. 54-57.

Дупак Н.В. (2009) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ. In: Професійна педагогічна освіта: інноваційні технології та методики. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир, с. 114-132.

Дупак Н.В. (2005) НАУКОВО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТАНДАРТИЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ (ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка, 2005: Вип. 25. с. 101-105.

Дупак Н.В. (2003) ОСОБЛИВОСТІ СТАНДАРТИЗАЦІЇ У ПРОФЕСІЙНІЙ ОСВІТІ ЗАХІДНОЄВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇН: ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка, 2003: Вип. 12. с. 63-65.

Цей список був створений у Wed Feb 5 15:03:03 2025 EET.