Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПРИНЦИПИ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА В УМОВАХ МОДЕРНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

Дупак Н.В. (2015) ПРИНЦИПИ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА В УМОВАХ МОДЕРНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2015 (Вип.11): (54). с. 226-229.

[img]
Перегляд
Текст
Дупак Н.В..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

У статті розглянуто принципи інноваційної діяльності педагога в умовах модернізації освітньої системи, його особистісні та професійні якості, визначені критерії та показники готовності педагога до здійснення інноваційної діяльності. Проаналізовано складові професійної компетентності сучасного педагога, зокрема, готовність до здійснення інноваційної діяльності; розглянуто теоретичні засади реалізації освітніх інновацій у вищих педагогічних навчальних закладах України; окреслено перспективи подальших розвідок в даному напрямі.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Дупак Н.В. Принципи інноваційної діяльності педагога в умовах модернізації системи професійної освіти / Н.В.Дупак // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2015. - Вип. 11 (54). - С. 226-229.
Ключові слова: освітні інновації, підготовка вчителів, система вищої педагогічної освіти, інноваційні підходи, професійна компетентність педагога
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 15 Лют 2021 12:01
Останні зміни: 15 Лют 2021 12:01
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3929

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу