Елементи, в яких автор: "Кваснецька (Сяська) Н.В."
Вгору на рівень |
Стаття
Кваснецька (Сяська) Н.В. (2024) ПРОФЕСІЙНІ РОЛІ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В НУШ. Сучасні ролі вчителя іноземної мови в НУШ, 2024. с. 103-105.
Кваснецька (Сяська) Н.В. (2023) ФОРМУВАННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2023. с. 106-108.
Федорчук Б.Р. та Кваснецька (Сяська) Н.В. (2020) ФОРМУВАННЯ ДІАЛОГІЧНОЇ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ. Сучасні тенденції розвитку лінгвістики та лінгводидактики, 2020. с. 132-135.
Лущик К.І. та Кваснецька (Сяська) Н.В. (2017) КОМП’ЮТЕРНІ ІГРИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2017. с. 245-248.
Примич Г.М. та Кваснецька (Сяська) Н.В. (2017) ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ ЯК ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2017. с. 248-253.
Кваснецька (Сяська) Н.В. (2017) РОЛЬ СОЦІОКУЛЬТУРНОГО АСПЕКТУ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Нова педагогічна думка, 2017 (№1(89)). с. 60-62. ISSN 2520-6427
Кваснецька (Сяська) Н.В. (2015) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСВОЄННЯ АНГЛОМОВНОЇ ЛЕКСИКИ ПОЕТИЧНОГО ЖАНРУ МАЙБУТНІМИ УЧИТЕЛЯМИ-ФІЛОЛОГАМИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2015 (Вип.11): (54). с. 7-10.
Кваснецька (Сяська) Н.В. (2007) ВІДБІР ЛЕКСИЧНОГО МІНІМУМУ З ПСИХОЛІНГВІСТИЧНОГО БОКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 217-220.