Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Кваснецька (Сяська) Н.В."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Перейти до: Стаття
Число елементів: 17.

Стаття

Кваснецька (Сяська) Н.В. (2024) ПРОФЕСІЙНІ РОЛІ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В НУШ. Сучасні ролі вчителя іноземної мови в НУШ, 2024. с. 103-105.

Кваснецька (Сяська) Н.В. та Гронь Л.В. та Середюк Л.А. (2024) ОРГАНІЗАЦІЯ ЕФЕКТИВНОГО І БЕЗПЕЧНОГО ІНШОМОВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА В УМОВАХ НУШ. Актуальні питання гуманітарних наук, 2024 (Т. 4): Вип. 72. с. 44-48. ISSN 2308-4855, 2308-4863

Кваснецька (Сяська) Н.В. (2024) ПРОФЕСІЙНІ РОЛІ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В НУШ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2024. с. 103-105.

Кваснецька (Сяська) Н.В. (2024) ФОРМАТ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В НУШ. Актуальні проблеми міжкультурної комунікації, 2024. с. 246-248.

Кваснецька (Сяська) Н.В. (2023) ФОРМУВАННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2023. с. 106-108.

Федорчук Б.Р. та Кваснецька (Сяська) Н.В. (2020) ФОРМУВАННЯ ДІАЛОГІЧНОЇ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ. Сучасні тенденції розвитку лінгвістики та лінгводидактики, 2020. с. 132-135.

Кваснецька (Сяська) Н.В. та Рудь І. (2019) НАВЧАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ АВТЕНТИЧНОГО РОЗМОВНОГО МОВЛЕННЯ НА ОСНОВІ ХУДОЖНІХ ТЕКСТІВ. Нова педагогічна думка, 2019 (№3): 99. с. 102-104. ISSN 2520-6427

Кваснецька (Сяська) Н.В. та Ткачук Т.В. (2018) ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ БАЗОВОЇ ШКОЛИ У ПРОЦЕСІ ЧИТАННЯ АВТЕНТИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ. Організаційно-методичне забезпечення підготовки фахівців в умовах міжнародної наукової та освітньої інтеграції, 2018. с. 123-127.

Лущик К.І. та Кваснецька (Сяська) Н.В. (2017) КОМП’ЮТЕРНІ ІГРИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2017. с. 245-248.

Примич Г.М. та Кваснецька (Сяська) Н.В. (2017) ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ ЯК ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2017. с. 248-253.

Кваснецька (Сяська) Н.В. (2017) РОЛЬ СОЦІОКУЛЬТУРНОГО АСПЕКТУ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Нова педагогічна думка, 2017 (№1(89)). с. 60-62. ISSN 2520-6427

Кваснецька (Сяська) Н.В. (2017) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: СУЧАСНІ ВИКЛИКИ, ПОЛІКУЛЬТУРНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ. Молодь і ринок, 2017 (№4): 147. с. 72-77.

Кваснецька (Сяська) Н.В. (2015) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСВОЄННЯ АНГЛОМОВНОЇ ЛЕКСИКИ ПОЕТИЧНОГО ЖАНРУ МАЙБУТНІМИ УЧИТЕЛЯМИ-ФІЛОЛОГАМИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2015 (Вип.11): (54). с. 7-10.

Кваснецька (Сяська) Н.В. (2015) НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У КОНТЕКСТІ ДІАЛОГУ КУЛЬТУР ТА ОРІЄНТАЦІЄЮ НА МІЖКУЛЬТУРНУ КОМУНІКАЦІЮ. Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України, 2015: Вип. 4.

Кваснецька (Сяська) Н.В. (2014) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ЗАСОБАМИ АВТЕНТИЧНИХ ПОЕТИЧНИХ ТЕКСТІВ. Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України, 2014: Вип. 1.

Кваснецька (Сяська) Н.В. (2007) ВІДБІР ЛЕКСИЧНОГО МІНІМУМУ З ПСИХОЛІНГВІСТИЧНОГО БОКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 217-220.

Кваснецька (Сяська) Н.В. (2007) ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНИХ ЛЕКСИЧНИХ НАВИЧОК У СТУДЕНТІВ МОЛОДШИХ КУРСІВ. Наука і освіта, 2007 (№1-2). ISSN 2414-4665

Цей список був створений у Sat Aug 17 02:03:28 2024 EEST.