Елементи, в яких автор: "Королюк В.Р."
Вгору на рівень |
Група по: Тип елементу | Немає групування
Перейти до: Стаття
Число елементів: 3.
Стаття
Королюк В.Р. та Самборський І.О. (2020) РИНКОВІ ПОТРЕБИ ЯК БАЗОВИЙ КРИТЕРІЙ ФОРМУВАННЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ І ПОСЛУГ. Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики, 2020. с. 337-339.
Королюк В.Р. та Дейнега О.В. (2019) РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В УПРАВЛІННІ ТОВАРНИМИ ІННОВАЦІЯМИ. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2019. с. 105-106.
Королюк В.Р. та Дейнега О.В. (2019) СОЦІАЛЬНИЙ МЕДІА МАРКЕТИНГ ЯК АКТУАЛЬНА КОМУНІКАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВА З РИНКОМ. Сучасні інформаційні системи і технології, 2019. с. 334-336.