Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В УПРАВЛІННІ ТОВАРНИМИ ІННОВАЦІЯМИ

Королюк В.Р. та Дейнега О.В. (2019) РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В УПРАВЛІННІ ТОВАРНИМИ ІННОВАЦІЯМИ. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2019. с. 105-106.

[img]
Перегляд
Текст
Королюк В.Р., Дейнега О.В._Роль.pdf

Завантажити (5MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Королюк В.Р. Роль маркетинговими комунікаціями в управлінні тоарними інноваціями / В.Р.Королюк, О.В.Дейнега // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (1 листоп. 2019 р). Луцьк, 2019. - С. 105-106.
Ключові слова: маркетинг, управління товарними інноваціями
Тематика (за УДК): 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 12 Вер 2021 08:04
Останні зміни: 12 Вер 2021 08:04
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8992

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу