Королюк В.Р. та Дейнега О.В.
(2019)
РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В УПРАВЛІННІ ТОВАРНИМИ ІННОВАЦІЯМИ.
Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2019.
с. 105-106.
Тип елементу: |
Стаття
|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): |
Королюк В.Р. Роль маркетинговими комунікаціями в управлінні тоарними інноваціями / В.Р.Королюк, О.В.Дейнега // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали ІІ Всеукр.
наук.-практ. інтернет-конф. (1 листоп. 2019 р). Луцьк, 2019. - С. 105-106. |
Ключові слова: |
маркетинг, управління товарними інноваціями |
Тематика (за УДК): |
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі |
Підрозділи: |
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту |
Користувач, що депонує: |
Ірина Гаврилюк
|
Дата внесення: |
12 Вер 2021 08:04 |
Останні зміни: |
12 Вер 2021 08:04 |
URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8992 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|
Перегляд елементу |