Елементи, в яких автор: "Коханюк М."
Вгору на рівень |
Група по: Тип елементу | Немає групування
Перейти до: Стаття
Число елементів: 3.
Стаття
Коханюк М. та Дейнега І.О. (2023) СУЧАСНІ ТРЕНДИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2023. с. 32-34.
Коханюк М. та Дейнега І.О. (2021) ДОСЛІДЖЕННЯ ПОТЕНЦІАЛУ МІСЦЕВОГО РИНКУ ПРОДУКТІВ ТА ПОСЛУГ ДЛЯ ВЕГЕТАРІАНЦІВ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 141-144.
Дейнега О.В. та Коханюк М. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ РЕКЛАМИ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ. Socially competent management of corporations in behavioral conditions economics, 2021: Ч.1. с. 40-41.