Елементи, в яких автор: "Либак І.А."
Вгору на рівень |
Розділ Книги
Дейнега І.О. та Либак І.А. (2022) МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ЦИФРИЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИ. In: НЕ ВИЗНАЧЕНО НЕ ВИЗНАЧЕНО, с. 84-94.
Дейнега І.О. та Стрільчук Р.М. та Либак І.А. (2022) ІНСТРУМЕНТИ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ У ТРАНСФОРМУВАННІ КОМПЛЕКСУ КОМУНІКАЦІЙ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В ПОСТПАНДЕМІЧНИЙ ПЕРІОД. In: Трансформація підходів в управлінні та маркетингу у постпандемічний період. Національний університет "Києво-Могилянська академія", Київ, с. 248-258.
Стаття
Дейнега І.О. та Либак І.А. (2022) ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЦИФРОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. с. 194-195.
Либак І.А. (2021) ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 210-212.
Либак І.А. та Дейнега І.О. (2020) АКТУАЛІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Новітні технології сучасного суспільства (НТСС-2020), 2020. с. 217-218.
Пляшко О.С. та Либак І.А. (2019) ВПЛИВ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Бізнесінформ, 2019 (6). с. 108-114.
Либак І.А. та Колесник Т.М. (2012) РІВЕНЬ РЕАЛІЗАЦІЇ АГРОРЕСУРСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ЗЕМЕЛЬ (НА ПРИКЛАДІ ДУБЕНСЬКОГО РАЙОНУ, РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 2). с. 174-175.