ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЦИФРОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Дейнега І.О. and Либак І.А. (2022) ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЦИФРОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. pp. 194-195.

[img]
Preview
Text
Дейнега, Либак.pdf

Download (3MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Дейнега І. О. Формування стратегії цифрових комунікацій закладу вищої освіти / І. О. Дейнега, І. А. Либак // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: ІІІ Міжнародна науково-практична конференція, 25-26 лютого 2022 р. : [тези доп.]. – Рівне : О. Зень, 2022. – С. 194-195.
Uncontrolled Keywords: маркетингові комунікації, ЗВО, цифрові технології, цифрові комунікації
Subjects: 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом
Depositing User: О. В. Іванчук
Date Deposited: 09 May 2023 10:34
Last Modified: 09 May 2023 10:34
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11210

Actions (login required)

View Item View Item