Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЦИФРОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Дейнега І.О. та Либак І.А. (2022) ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЦИФРОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. с. 194-195.

[img]
Перегляд
Текст
Дейнега, Либак.pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Дейнега І. О. Формування стратегії цифрових комунікацій закладу вищої освіти / І. О. Дейнега, І. А. Либак // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: ІІІ Міжнародна науково-практична конференція, 25-26 лютого 2022 р. : [тези доп.]. – Рівне : О. Зень, 2022. – С. 194-195.
Ключові слова: маркетингові комунікації, ЗВО, цифрові технології, цифрові комунікації
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 09 Трав 2023 10:34
Останні зміни: 09 Трав 2023 10:34
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11210

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу