Елементи, в яких автор: "Мариніна І.В."
Вгору на рівень |
Стаття
Мариніна І.В. (2019) Гендерна соціалізація молодших школярів з особливими освітніми потребами. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 147-148.
Мариніна І.В. та Яковишина Т.В. (2019) МЕТОДИ ТА ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ГЕНДЕРНОГО ВИХОВАННЯ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 97-99.
Мариніна І.В. та Яковишина Т.В. (2019) ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ГЕНДЕРНОГО ПІДХОДУ. Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів, 2019. с. 203-206.
Мариніна І.В. та Яковишина Т.В. (2018) ОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЇ НАВЧАННЯ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів, 2018. с. 71-73.
Трофімчук В.М. та Мариніна І.В. (2017) ФОРМУВАННЯ ЛІНГВОСОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ-МІЖНАРОДНИКА В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. с. 42-46.
Яковишина Т.В. та Мариніна І.В. (2017) НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ГЕНДЕРНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Професійний розвиток педагога, 2017. с. 194-197.
Мариніна І.В. та Гудовсек О.А. (2016) ОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЇ НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. с. 193-195.