Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ГЕНДЕРНОГО ПІДХОДУ

Мариніна І.В. та Яковишина Т.В. (2019) ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ГЕНДЕРНОГО ПІДХОДУ. Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів, 2019. с. 203-206.

[img]
Перегляд
Текст
Мариніна І.В., Яковишина Т.В..pdf

Завантажити (7MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Мариніна І.В. Формування готовності вчителів початкової школи до впровадження гендерного підходу / І.В.Мариніна, Т.В.Яковишина // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (10 груд. 2019 р.). - Рівне, 2019. - С. 203-206.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 26 Січ 2021 22:50
Останні зміни: 26 Січ 2021 22:50
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3115

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу