ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ГЕНДЕРНОГО ПІДХОДУ

Мариніна І.В. and Яковишина Т.В. (2019) ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ГЕНДЕРНОГО ПІДХОДУ. Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів, 2019. pp. 203-206.

[img]
Preview
Text
Мариніна І.В., Яковишина Т.В..pdf

Download (7MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Мариніна І.В. Формування готовності вчителів початкової школи до впровадження гендерного підходу / І.В.Мариніна, Т.В.Яковишина // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (10 груд. 2019 р.). - Рівне, 2019. - С. 203-206.
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Divisions: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 26 Jan 2021 22:50
Last Modified: 26 Jan 2021 22:50
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3115

Actions (login required)

View Item View Item